Truez

Truez
Rodzaj muzyki:
Miasto:
Nekropolia
Utworów:
6
Oglądany:
1325 razy
iDesk:
Truez NKP
Założenie konta:
21 kwietnia 2010
Ostatnia aktualizacja:
17 lutego 2011
Mam 17 lat i zajmuję się pisaniem oraz nagrywaniem póki co, amatorskiego rapu. Rozwijam się dopiero, wiec coś efektownego osiągnę dopiero po jakimś czasie. Nie od razu wbija się na szczyt do czołówki :) Oceniajcie, krytykujcie, jestem nastawiony na to. Dzięki wam mogę się doskonalić. Pozdro, Wasz Truez =>


Lubię kobiecy rap! :)

Autorytet muzyczny: Adam "Pih" Piechocki

Jestem w grupie NKP(Nekropolia) i występuję też solo jako TrueZ. Więc, kojarzcie mnie też z NKP :p

Chętny do współpracy.
Moje gg :)
8058709
  • FRZi

    2010-12-13 00:25

    Siemano! Sprawdzaj kawałek promujący FRZI-WRSft.Adi(WzW)-Z biegiem czasu!Piona!

  • Zose

    2010-12-05 06:42

    zapraszam do mnie ema 5!

  • Roju-Himen

    2010-12-04 10:51

    Sprawdz nowy kawalek pt. ,,W studiu'''' Pozdro :)

  • MC Kuki

    2010-12-01 18:11

    siemanko właśnie powróciłem z nowym kawałkiem zatytułowanym ,,Lepiej późno niż wcale,, obczaj i oceń pozdro:)

  • MC Kuki

    2010-12-01 00:29

    siemano przesłuchałem Twój kawałeczek i musze przyznać że zajebisty:) reszta kawałków też kozacka.pozdro:)

  • Sokollus

    2010-11-29 14:47

    Zapraszam na nowość jeśli masz ochotę. Nowy utwór na bicie świetnego producenta Fena. Pozdrawiam. :]

  • Rap We Krwi

    2010-11-24 02:13

    Siemanko

    Obczaj moj profil.

  • Guzik

    2010-11-20 19:34

    Dobre tracki !
    Wbijaj do mnie , nowy kawałek !

  • SmakStylu

    2010-11-15 19:14

    niby teledysk a film Hooligans 2 xD

  • SmakStylu

    2010-11-14 19:22

    dobre tracki :D
    wbijaj do mnie i zostaw swoje mysli ;>